کاشی و سرامیک استیل به عنوان یکی از جدیدترین مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند، به‌خصوص برای نصب بر روی دیوارها در بخش‌های مختلف ساختمان. این کاشی‌ها معمولاً در ابعاد ۳۰ * ۳۰ سانتیمتر به بازار عرضه می‌شوند و از جنس استیل ساخته شده‌اند. با توجه به بازتاب نور خاصی که سطح آنها ایجاد می‌کند، زیبایی خیره‌کننده‌ای به فضا می‌بخشند.
https://zhical.com/product-category/steel-tile/
این نوع کاشی‌ها در بازار با رنگ‌های متنوع در دو طیف مات و براق موجود است. رنگ‌های مورد علاقه‌ی مشتریان شامل سفید در دو طیف مات و براق، نقره‌ای مات و براق، طلایی مات و براق، مسی مات و براق، و مشکی مات و براق می‌شوند. جنس این کاشی‌ها از فولاد ضد زنگ است و در تولید آن از استیل سری ۳۰۰ استفاده شده است. از جمله سری‌های استیل بکاررفته در تولید این کاشی‌ها می‌توان به استیل ۳۰۳، ۳۰۴، ۳۰۵، ۳۱۶، ۳۲۱ و ۳۴۷ اشاره کرد، که استیل ۳۰۴ از جمله رایج‌ترین آنهاست.

ویژگی‌های کاشی استیل شامل طرح‌ها و ابعاد متنوعی است. هر تایل از این کاشی از اجزا و تکه‌های کوچکی تشکیل شده است که بر روی سطح شبکه‌های توری قرار دارند. به دلیل شکل توری سطح زیرین کاشی استیل، می‌توان آن را بر روی سطوح دارای انحنا نصب کرد. برای برش کاشی استیل، می‌توان از کاتر یا دستگاه مینی فرز استفاده کرد.

کاشی استیل در برخی موارد مانند دیوارپوش آشپزخانه، فضای بین کابینت، دیوار پشت تلویزیون، دیوارهای لابی ساختمان، دکور مراکز تجاری، سرویس‌های بهداشتی، دیوارهای داخلی و اطراف ورودی آسانسورها و استخرها استفاده می‌شود. از مزایای این کاشی می‌توان به مقاومت بالا در برابر رطوبت، ماندگاری بالا، مقاومت بالا در برابر حرارت، وزن کم، و نصب آسان بدون نیاز به زیرسازی اشاره کرد.

برای پاک کردن لکه‌ها و کثیفی‌های روی سطح کاشی استیل، می‌توان از یک دستمال مرطوب مایکروفایبر استفاده کرد. برای اطلاع از قیمت کاشی استیل در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه کنید.

کاشی استیل ژیکال - قیمت و خرید اینترنتی - تایل بین کابینتی
zhical.com

کاشی استیل ژیکال - قیمت و خرید اینترنتی - تایل بین کابینتی

ژیکال تولید کننده انواع کاشی استیل و تایل پشت چسب دار بین کابینتی در ابعادمختلف و مدل های دکوراتیو لوکس برای آشپزخانه است.